5 Haziran 2011 Pazar

Babamın Doğum Günü....

Kocacım doğum günlerini hiç sevmez(di) bu yaşa kadar da hiç doğum günü kutlamamış. Bende bir ilk yapmak istediğim tüm aileyi toplayıp süpriz parti hazırladım. Herkesi organize ettim herkes evde bişeyler yapıp getirdi. Masayı hazırladık.Işıklar kapalı  salonda beklemeye başladılar. Eve geldi salonun kapısı da kapalı tabiii. Yemeği salona hazırladım çok açım hemen yiyelim sen otur geliyorum dedim. Kapıyı açtı bir girdiki içeri herkes içerde çığlık çığlığa tabii hemen gözleri doldu hiç dayanamaz böyle şeylere acayip mutlu oldu tabiii..
Pastasını da ben yaptım bir futbolcuya anca böyle bir şey yapılabilirdi
 Heyecanlı bekleyiş özellikle çocuklar için 
 Doğum günü çocuğu geldi ve biz dışarıda misafirlerimiz içeride 
 Şaşkın iyiki doğdun iyiki benim kocam oldun seni çok seviyorum 

 Özlem pinyata bile yapmıştı motorsikletli be beşiktaşlı


 Tşörtüne dikkat çekerim oğluşumuzun ilk fotolarından 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder