8 Ağustos 2011 Pazartesi

Bir Bu Eksikti...

Herşey yolunda sorunsuz bir hamilelik geçiriyorum derken birde böbrek taşı çıktı. Bundan yaklaşık 20 gün öncesinde sağ böbrekte ağrıyla gittim doktora ulturasonla baktı taş düşürüyorsun dedi. 1-2 gün hafif ağrıyla düşürdüm. Tam 10 gün sonra rutin kontrole gittik doktorumuza hafif ağrım  ve yanmam var deyince hemen idrar tahlili istedi sonuçlarda bol  eritrosit görülünce acil ulturasona gönderdi   bu sefer de  sol böbrekte yine taş ama ne taş kaya mübarek bir haftada zor düşürdüm. Ne ağrı ne sancı hergün acildeydik oradakilerde artık tanıdılar bizi :) Daha böbreğin içinde uyuyan 4 tane daha var umarım onlar doğumdan sonra harekete geçerler yoksa o ağrıya bir daha dayanabilirmiyim bilemiyorum ...

İşte buda düşürdüğüm taşım...
                  

1 yorum:

  1. gercekten de kaya mubarek! gecmis olsun Sibos! Sen simdi dogum sancisindan hic korkma bebis bunu dusurmussun ya dogum cantada keklik sana artik :)

    YanıtlaSil