16 Eylül 2011 Cuma

Büyük Gün : 16.09.2011 Cuma Saat: 10:38


Evet bugün büyük gün çünkü oğlumuza Ayaz'ımıza kavuştuğumuz gün bugün. Çok heyecan vericiymiş gerçekten  9 ay bekledikten sonra kucağımıza alıyoruz.
Sabah erkenden hazırlandık ve hastanenin yolunu tuttuk odamıza yerleştik.
 anneannesi ve babaannesi

Hacı ninesi
Dedesi
Canan Halası
Dayısı ve Özlem yengesi
Daha kimler kimler vardı (Nejdet dedesi, ciciannesi, Duygu teyzesi, Okan dayısı)  ama herkesin fotografını çekmemişiz ne yazıkki..
Şu sedyeye yatana kadar hiç bir heyecanım yoktu, ne zaman ki yattım elim ayağım titremeye başladı. Allah'tan yanımda Murat vardı da ameliyathanede kendimi yanlız hissemedim. Bu arada Ayaz 'ın göbek adı da Murat oldu.
Duygusal kocam benim doğuma girdim ağlamaya başlamış, Ayaz çıkmış, ben çıktım hala ağlıyodu.  
Ve işte oğlum 16.09.2011 Cuma saat 10:38 'de 51 cm boyunda 3180 kg ağırlığında doğdu.
Yağlar içinde olan oğlumu ebe annesi temizlemeye çalışıyor.
Yağları o kadar fazlaydıki gözlerini bile açamyor yavrucak.
Bu koca ağız asıl küçüldü anlamadım vallahi.

İlk aile fotoğrafımız


Ailemiz ve dostlarımız sağolsunlar hiç yanlız bırakmadılar bizi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder