4 Kasım 2011 Cuma

Ordan Burdan...

Bu tulumuda daha doğmadan önce ciciannem almıştı oğluşuma. Bu fotoğrafları da Serdar eniştesi için çektik kendisi Bursa'lıdırda:)
Sütüm oğlumu doyurmuyor sanırım sürekli ağzı açık aranıyor, nerdeyse uyku uyumuyor tilki uykusu yapıyor resmen. Doktoruna söyledik mamaya başlamamız gerektiğini söyledi İlk bir ay kaşıkla verdik ama yetiştiremez oldum tabaktan mamayı alıncaya kadar çıldırıyor çığlık kıyamet. Yediği mamanında yarısı ağzına yarısı gıdısına gidiyor. Sakın biberon verme memeden kesilir dediler ama yapacak başka bişey kalmadı zaten işe başlayınca biberona geçecektim, anne memesine en uygun hangi biberonsa araştırdım chicconun yeni çıkan bi biberonu varmış ondan aldım çok şükür hala hem biberon hem meme ikisi bir arada gayet başarılı devam ediyor.  artık okadar alıştıkı kendi bile tutmaya başladı biberonunu kuzucum benim :)  
Bunlarda Vecihi şapkalı oğlum
Babası çok küçük diye bir türlü kucağına alamıyordu şimdiyse kucağından düşürmüyor. O evde olduğunda nerdeyse ben hiç gaz çıkartmıyorum hepsini saolsun babası yapıyor. Bi kaç gündür altını açmayada başladı vallahi ondan bu kadar iyi bir performans beklemiyordum kocacım harikasın :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder