7 Mayıs 2012 Pazartesi

Seray Teyzemin Baby Shower Partisi

Canımın içi çocukluk arkadaşım Esra'nın  güzeller güzeli kardeşi Seray'a Baby Shower hazırladık. İlk defa böyle bir partiyi organize edip hazırlıklarına katkıda bulundum. Ama inanılmaz keyifliydi hepimiz çok güzel vakit geçirdik. Partimiz Esra nın evinde oldu çünkü Seray ın hiç bir şeyden haberi yoktu. O Serdarla yemeğe çıkacak diye evde hazırlık yaparken bizde evdeki son hazırlıklarımızı tamamladık.  Sağ olsun Havva, Seray ın iş arkadaşı süslemelerin çoğunu yapıp getirmişti. Bu güzel eserlerin çoğu ona ait.  Süslü ağaç, kokoş bardaklar, bebek şekerleri, tüller  daha neler neler ..
Serra nın Annesinin Partisine hoşgeldinizzz
Burcu nun süper fotolarından biri
Bu " Hoşgeldin SERRA Bebek " yazısı bana ait. Ama bütün gece dert oldu bize. Önce asacak yer bulamadık. Neyse sonra bulundu bant bulamadık. Onu da hallettik sonrada teker teker düştüler tekrar yapıştıralım dedik bu seferde aksilik bu yaa Kerem, Esranın oğlu bantı saklamış onu bulamadık. Neyse ki Seray gelene kadar zar zor durdu orda.
Kürdan süslemeleride bana ait hehe 
 Bu hamiş kurabiyeler ve bebek zıbını kurabiyeler de bana ait. Şeker hamuruyla tanışmamaı sağladılar daha öncesinde kendim evde şeker hamuru yapmıştım ama açması çok kolay olmamıştı ama bu sefer hazır aldım  ve bayıldım inanılmaz zevkli birşey. 
Buda Esra nın Seray a hediyesi pastası. Aynı Seray kokoş...
Mamacıklar
Ana kraliçe Seruliiii
 Minnoşlar teyzeleriyle beraber
Annecimle Serulii
 Kardeşler Allah ayırmasın sizi inşallah
Seray, Esra, ben, Özge, Elif, Burcu ve Havva
İpiştinin tek fotoğrafı nerdesin sen yaaaa

Burdada benim miniğim var. O gün çok huysuzdu çünkü ishal oldu.  Ne dokundu anlamadım yeni birşey de denemedik. Salgın var dediler yaa ondan yada dişlerden.. Doktorumuzu aradık bize bir ilaç söyledi onu içtikten sonra kesildi ishali.. Çok fenaydı paçalarından akıyordu artıkk..
Kokoş Parti kızlarımız Durular. Günler öncesinden hazırlıklara başladılar. Küçük Durunun rujuna dikkat. Annesi böyle değildi Kime benzedi acaba böyle kokoş bilmem.  Düşünmeye hiç gerek yok tabiki teyzesi SERAY. Güzeller güzeli Durulardan biri Özgenin kızı Duru diğerde Esranın kızı Duru. Ayazımın etrafını şimdiden  güzeller sardı napçam bilmem :)))
Oğluşum da uyumadan Seray teyzesiyle fotoğraf çekilebildiii
Asıl organizasyonun olmasını sağlayan Havva
 Ailemizin fotoğrafçısı Burcu İkinciyi yapana kadar Doğum fotoğrafçısı olman dileğiyle arkadaşım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder