20 Aralık 2011 Salı

ANANEMİN DOĞUM GÜNÜ

Artık annemin izni bitti işe başladı. Bende  ananemle kalmaya başladım ve çok iyi vakit geçiriyoruz. Sabahları uyanıyorum annem karnımı doyurup altımı değiştiriyor ve doğruca annanemin odasına götürüyor çünkü uyutmaya çalışıyor ama sabahları o kadar keyifli oluyorum ki hep konuşmak istiyorum agular yapıyorum uyumak istemiyorum. tabii oda işe geç kalmasın diye ananemin yanına götürüyor ve ananem uyutuyor beni.  Bugün de  ananemin doğum günü.... hepberaber yemeğe çıktık, yemeğimiz bittikten sonrada pasta geldi Nedretefe abimle ananem pastayı birlikte üflediler. Bir dahaki doğum gününde bende üflüycem mumları inşallah...
Eve geldikten sonrada büyük ciciannemler sürriz yaptılar ananeme geldiler. Metin amcam da şimdiden bebişe hazırlık yapıyor. Karnımı doyordu, gazımı çıkardı beni çok güldürdü. Babalığa artık hazır :)) ama sakallarını kesmesi lazım benim yüzümü acıttılar çünkü:)))

1 yorum:

  1. ah ben seni yerimmmmm! buyumussun oglus sen yaa! Teyzosun dogum gunu kutlu olsunnn Sibel'cim sana da hayirli olsun calismaya baslamissin.. Aklin evde kalmistir eminim ama cabuk alisirsin ;)

    YanıtlaSil