24 Mart 2012 Cumartesi

Nedretefe Sünnet Oldu...

Nedret efe sünnet oldu. Aslında Ağustosun 24 üne gün kesilmişti düğün için ama sağlık problemlerinden dolayı acilen sünnet olması gerekti. Öyle olunca da mevlüdünü de erken yaptık. Düğünde kısmet olursa 22 Haziran da olacak.
Sünnet olduğu gün narkozun etkisiyle hala uyuyor sıpacık
 Annesini hiç bi tarafa bırakmadı. Babasına sünnet olduğunda annemi kıpırdatmamıştı yerinden.
Kapı süslerimiz
Sabahat teyzenin müthiş ev baklavası...
Annemle Semiha teyzenin zerdeleri kase süslemeleri bana ait :))
buda benim noniğimmmm
Nedretefenin sünnet terlikleri bayıldım bunlara nişan bohçasına konulan terliklere benziyor.
Canoş halası oğluma da giydiriyor.
Şehzade yatağında kefiy yapıyor.
 Ağrısı varda diye kuşum zorla poz verdi hep..
Çişş zamanıı...
Halasınla oynaşırlarken
Adamım benim yaa küçük adamımm...
Yürüyüş zamanı 
Özlemle beraber Efeyi yürütmek için saatlerce dil döktük yürü acımıycak diye. Babaannesi geldi hadi oğlum yürüyelim dedi tek seferde kalktı yürüdü. Sonrada babaannemin sayesinde kalktım dedi. Ne söylersin bu sıpaya şimdi...
Nedretefe yürüyüşe kalkmışken benim oğluşum kaptı yatağı.
Poza bak poza keyfi yerine geldi.
Ana - Oğul 
Bir Ana - Oğul pozu daha babalar nerde bilmem ..
Noniklerim
Bumblebe Koleysiyonundan birkaç örnek
Halasıyla mama yerken 
Halasının kuzusu
Koca babaannenin kucağıda keyif
Öğretmeni Zuhal Hanım ve kızı
Türkan teyze fotoğraf fotoğraf dedi anca toparlanıp çekildik bu pozuda
Anneannesi ve Babaannesiyle 
Mevlüd şekerlerimiz
Herkeslere bereket getirsin inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder