16 Mart 2012 Cuma

Oğlum 6 Aylık oldu...

Oğluşum bugün altıncı ayını doldurdu. Artık yabancıları ayırt edebiliyor, ama kendince farklı bir değerlendirme yapıyor sanırım bazen hiç tanımadığı birinede çok yakın davranıp gülücükler hatta çığlıklarda atabiliyor. Neye göre değerlendirdiğini henüz çözemedik :)

Dönmeye başlamıştı zaten şimdide yavaş yavaş sürünmeye başladı birkaç gündür ama genelde geri geri sürünüyor ve 365 derece dönüyor.
Hala diş patlatmadı ama en son doktoruna kontrole giittiğimizde yakında diş çıkartacak kabarmış damak dedi. Heyecanla bekliyoruz ilk dişini bi yandan ben bi yandan annem hergün kontrol ediyoruz. Bakalım ilk kim görecek. İlk gören kişi oğluşumu baştan aşağı kıyafetlerle düzecek ona göree:)))) adet öyleymiş dişler bembeyaz olsun diye. Artık diş kaşıyılar yetmiyor bende meyve filesi aldım içine muzu koyuyorum hem serin serin dişlerini kaşıyor hemde muzu emiyor. Tam tutmayı beceremiyor arada bi ağzından kaydırıyor ama meyve filesinle çok mutlu minnoşum.
 Ciciannesiyle oyun oynamaya yuvarlanmaya konuşmaya bayılıyor. Onu görünce cocuğumun eli kolu durmuyor heyecandan Nedretefe de benim annemde babamda sihirli bütün bebekler onlarda duruyor diyor doğruda söylüyor sıpacık. Burdaysa banyo sonrasında mayışmış ciciannesinin kucağında keyif yapıyor.
Babasının kucağında hiç inmese inmez yani çok mutlu orda..
Lemis yengesi gelirken uyku arkadaşı getirmişti Ayaz a ama bizimkisi daha uyku arkadaşından anlamadığı için yuvarlanma ve dişleme arkadaşı yaptı köpeğini.

Dereyi görmeden paçaları sıvamışsın derler ya bende yaz gelmeden şıpidikleri giydirdim oğluma çok da yakıştı minnak tombalak ayaklarına...
Bunlarda en güzel ana - oğul pozlarımızdan olan bir kolaj. Çok sevdim bu kolaj işini tüm fotolardan istediğin gibi döşüyorsun hehe 
Giydirmek altını değiştirmek artık o kadar zorlaştı ki durduğu yerde durmuyor kan ter içinde kalıyorum bazen  işte o anlardan bazı kareler:)
 Sırtüstü başlıyoruz giyinmeye yada soyunmaya sonuç aşağıdaki gibi.
 İkimizde çok mutluyuz ben kıyafetlerini çıkarttığım için Ayaz ise çıplak kaldığı için.
 Sıra geldi tekrar giyinmeye surat ifademden ne kadar zorlandığım anlaşılıyordur heralde Hacı nineside oyalamaya çalışıyor bir yandan.
Sevimli tavşanım benim 
Oğluşum çok şanslı her taraftan yeni oyuncaklar geliyor. Buda Nedretefe abisin hamağıydı ondan bize geçti bakalım bizden sonra kim kullanacak.
 Hacı ninesi artık bu çocuk balıkm gibi oldu tutamıyorum diyor anca hamağında sallıyor.
Sabahları anneanesini odasına bırakıyorum işe giderken oradaki en sevdiği oyuncağı pet şişe...
Çok susamış minnoş...
Oğlumun sansürlü banyo fotoğrafları büyüdüğünde kızmasın bana :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder